Consument – betalingsachterstand

Betalingsachterstand? Samen zoeken we een oplossing

Wacht bij een betalingsachterstand niet tot de rekeningen zich opstapelen. Neem meteen contact met ons op. Dan zoeken we samen een oplossing.

Wilt u een betalingsregeling?

Stel zelf een betaalafspraak voor. 

Vul het formulier in en we laten u zo snel mogelijk weten of we het eens zijn met uw voorstel.

 

(Als u financiële problemen heeft, kunt u ook schuldhulpverlening inschakelen. Als uw schuldhulpverlener werkt volgens de kwaliteitscriteria van de NVVK, dan zullen we proberen zoveel mogelijk mee te werken aan uw  betalingsregeling.)

Betaal op tijd en voorkom te grote achterstanden

Voorkom dat uw rekeningen zich opstapelen. Hoe langer u wacht met betalen, hoe groter uw betalingsachterstand. En dan loopt u het gevaar dat u uw achterstand niet meer kunt inlopen.

Uiteindelijk zullen we dan uw verzekering moeten stopzetten en vervalt uw dekking. We hopen natuurlijk dat het niet zo ver komt.

U krijgt een bevestiging van de gemaakte afspraken

Wanneer u een betalingsregeling met ons afspreekt ontvangt u een bevestiging met de voorwaarden van de regeling, de afgesproken termijnen, de data voor de betalingen en waar u terecht kunt met vragen.

U kunt dus altijd de afspraken later nalezen.

Wat als u meerdere verzekeringen bij ons heeft

Als u één van uw verzekeringen niet betaalt, maar de andere wel dan gelden de betalingsherinneringen alleen voor de verzekering met de achterstallige premie. De andere verzekeringen lopen dan gewoon door.

Als u meerdere verzekeringen niet betaalt dan kunnen we de vorderingen bij elkaar optellen. We schakelen dan uiteindelijk ook één incassobureau in voor de totale achterstallige premie.