Klacht melden bij Lifetri
Ontevreden over Lifetri? Meld uw klacht via telefoon, formulier, e-mail of brief.
Home page » klacht
Wat is een klacht?
U heeft een klacht als u niet tevreden bent over Lifetri. Dit kunt u op verschillende manieren laten weten:
- U zegt dat u een klacht heeft.
- U vertelt ons dat u verkeerde of te weinig informatie kreeg.
- U geeft aan dat we u niet goed hebben behandeld.
Soms is het niet helemaal duidelijk of u een klacht heeft. We behandelen uw bericht dan toch als een klacht.
Vul het klachtenformulier in
Dit mag u van ons verwachten
Heeft u uw klacht gemeld bij Lifetri? Binnen 2 dagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst en gaan we uw klacht zorgvuldig afhandelen.
- We nemen u serieus en bespreken met u hoe we de klacht kunnen oplossen. Daarbij vragen we onder andere welke oplossing u wenst.
- We geven duidelijk aan in welke stappen we uw klacht behandelen. U hebt van ons gehoord of gelezen welke stappen dat zijn.
- We geven aan waarom we uw klacht toewijzen of afwijzen. We onderbouwen dit met duidelijke argumenten.
- We herstellen (eventueel) gemaakte fouten of laten deze herstellen. Als dat kan ondernemen we actie om te voorkomen dat opnieuw dezelfde fout gemaakt wordt.
- Als u dat wilt, mag u zien wat er in uw klachtdossier staat. Hoe u dit kunt bekijken, staat in onze Gedragscode verwerking persoonsgegevens verzekeraars.
- We beantwoorden de vragen die u over de klachtbehandeling hebt.
- We streven ernaar te reageren op uw klacht binnen twee weken nadat we deze aan u hebben bevestigd.
- Kunnen we na twee weken nog geen definitief antwoord geven? Bijvoorbeeld omdat de klacht complex is? Dan ontvangt u bericht van ons over wanneer u wél een inhoudelijk antwoord kunt verwachten.
- Bij een complexe klacht reageren we uiterlijk binnen 12 weken na ontvangst van uw klacht.
Ontevreden over hoe we uw klacht hebben behandeld?
Als we er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan Kifid. Dit is een onafhankelijk klachteninstituut voor financiële diensten. Let op: doe dit binnen 3 maanden na ontvangst van onze reactie. Ga naar Kifid.nl
U kunt ook naar de rechter stappen met uw klacht.
Meld uw klacht per brief
Ons postadres: Lifetri, Antwoordnummer 804, 3800 VB Amersfoort.
Meld uw klacht per telefoon
Bel 085 – 020 89 08 en vraag naar de Klachtencoördinator.