Partner voor uw pensioengaranties
Lifetri voert de pensioenregelingen uit van Coöperatieve Klaverblad en Allianz Nederland. De deelnemers van de pensioenregelingen krijgen een pensioen met indexatie op basis van de inflatie.
Wat kan Lifetri betekenen voor úw ondernemingspensioenfonds? Lees meer over onze visie, aanpak en ervaringen.
Nieuws van Lifetri
Lifetri brengt verzekerde pensioenregelingen onder bij Visma Idella
Lifetri publiceert Annual Report 2021
Lifetri Groep investeert in groei met nieuwe benoemingen
Meer nieuws van Lifetri
Lifetri Groep is een verzekeraar met een lange historie en bestaat onder meer uit Klaverblad Levensverzekering N.V. Ons portfolio bestaat onder meer uit uitvaart-, overlijdensrisico- en pensioenverzekeringen.
Onze aandeelhouder Sixth Street Partners gaat – net als wij – voor succes op de lange termijn.
Bekijk onze cijfers, rapportages en organisatiestructuur.
Lifetri wil duurzaam investeren en zo zorg dragen voor klanten, werknemers en de aarde. Hoe? Dat hebben we vastgelegd in ons ESG beleid.
Nederlanders willen zelf kunnen beslissen wat goed voor ze is. Bij Lifetri helpen we onze klanten om zelfverzekerde keuzes te maken met slimme financiële oplossingen.
Lifetri is een jonge verzekeraar met een aandeelhouder die – net als wij – gaat voor de lange termijn. Maak kennis met onze mensen.
Lifetri is een verzekeraar met een zeer lange historie en sinds 2018 met een nieuwe naam. We zijn nog niet zo bekend, maar dat zal snel veranderen.
We gaan klanten zelf-verzekeren door ze inzicht te geven in hun wensen, angsten, dromen. Door ze goed te laten nadenken over wie ze zijn en wat ze willen en pas dán samen op zoek te gaan naar een financiële oplossing.
Of misschien hebben klanten helemaal geen verzekering nodig. Dan zeggen we dat ook.
We willen klanten langetermijnzekerheid bieden en een betekenisvolle rol spelen in hun leven. Bijvoorbeeld met onze uitvaart-, levens- en pensioenverzekeringen.
Bij Lifetri geloven we dat de leven-markt nog volop groeikansen biedt. Zolang we maar voor de lange termijn gaan én voldoende volume hebben. Hoe harder we groeien, hoe beter we klanten zelfverzekerd kunnen maken.
Philippe Wits, CEO Lifetri