Klacht melden bij Lifetri

Heeft u een klacht? Die kunt u op verschillende manier aan ons doorgeven.

Vul het klachtenformulier in

Stuur uw klacht per e-mail

Beschrijf uw klacht in een e-mail en stuur die naar afdeling.klachten@lifetri.nl

Bespreek uw klacht telefonisch

U kunt uw klacht telefonisch doorgeven door te bellen met telefoonnummer 085 – 020 89 08 en te vragen naar de Klachtencoördinator.

Stuur uw klacht per brief

U kunt uw klacht in een brief beschrijven en deze sturen naar:

Lifetri Uitvaartverzekeringen
T.a.v. de Klachtencoördinator
Antwoordnummer 804
3800 VB AMERSFOORT

Wat is een klacht?

Er is sprake van een klacht indien de klager mondeling, schriftelijk, per e-mail of via de website zijn ongenoegen uit, door aan te geven:

  • Dat het om een klacht gaat.
  • Dat hij onvolledig of onjuist geïnformeerd is.
  • Dat hij niet correct behandeld is.

Een uitdrukking van onvrede, waarbij niet duidelijk wordt aangegeven dat het om een klacht gaat, maar die wel als zodanig herkenbaar is, behandelt Lifetri te allen tijde als een klacht.